Sunday, April 25, 2010

Restoran Padi.

Hari ni aku nak review restoran ni. Sajer je g try makan kt sini sbb ade membe wife aku suggest. Dia kate sedap..emmm.. Tempatnye pun takla jauh dari rumah aku. Dalam 15 minit je dah sampai (aku duk putrajaya). Kat sini aku oder makanan barat.. Grill Chicken Chop & air jus. Ni sedikit review..

Lokasi : Cyberjaya
Menu : Western & Chinese style.
Keadaan persekitaran : Ok. Selesa.
Servis : Bagus.
Rasa : Sedap. Puas hatila.
Harga : Biasa.(standard)
Kuantiti : Ni yang aku tak puas hati.. Isi ciput je.. =(





Ha, nampak tak? ayam dia nipis je... comfirm aku tak kenyang. Padahal memang tak kenyang pun.hehe
Lepas je bayar bil, aku pun terus gerak ke Chop & Steak di Sri Serdang. Makan lagi. =) Kat sini aku oder Chiken Combo.


Lepas makan aku trus balik rumah... kenyang sudah =)

2 comments: